Системите за запалване се използват от топлинните двигатели за иницииране на горене чрез възпламеняване на сместа гориво-въздух. При версиите с искрово запалване на двигателя с вътрешно горене (като бензиновите двигатели), системата за запалване създава искра, за да възпламени сместа гориво-въздух точно преди всеки горивен такт, а при дизеловите двигатели горивото се самовъзпламенява без необходимост от искра. Основната функция на системата за запалване е да създаде електрическа искра в горивната камера на двигателя в точното време, така че сместа от бензин и въздух да може да се запали.
Той произвежда около 30 000 волта през запалителната свещ.
Искра с високо искрово напрежение се подава към всяка свещ в правилната последователност.
В тази сложна система влизат следните компоненти запалителни кабели, запалителна бобина, запалителна свещ, подгревна свещ, дистрибуторна капачка-палец, реле подгревни свещи и акумулатори.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим изживяването Ви при сърфиране, за да показваме персонализирано съдържание за Вас! С кликването върху „Приемам“, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от наша страна.
Виж повече